HYMNA ŠAKALŮ DNES

Obrázek uživatele Gabriela Vašková

Všichni se brodíme Alternativou
Stopaři zítřků hledáme nové iniciativy
Jak dojít k inspiraci jedním pohybem pravého ukazováku

Jak se stát šťastným i bez pokusu o útěk
A jak se nepolapit
V Labirintu chtění vidění a cílení

Hledáme konec Karmi
Čicháme kolem kořenů vzrůsty dialektivní intonace
Běžíme o život Paraolympiádou hudby
Skládáme měříme
A porovnáváme souvislosti zvuku

Není nic poučitelnějšího
Než narodit se na počátku konce tohoto Světa

Komentáře

zajímavé

zajímavé

Obrázek uživatele Gabriela Vašková

Autor

Díky za komenty. V poezii má člověk nádherně volný prostor, jak vyjádřit své myšlenky bez omezení jazyka či stylizace. Inspirací je mi beatnická generace, nebo Apollinaire, také anglický jazyk, který využívá velkých a malých písmen k rozlišení názvů, narozdíl od jazyka českého. Díky bohu, již jsem venku ze spárů didaktických metod vyučujících základní školy. :)

který využívá velkých a

který využívá velkých a malých písmen k rozlišení názvů, narozdíl od jazyka českého

??? nechápu

----

jinak je dobře, že jsi venku ze spárů didaktických metod, hlavně té pravopisné... ty labirinte

---
jestli je něco poezii vlastní, tak je to právě STYLIZACE

přeji příjemné didaktizování ve spárech středoškolských učitelů

To Anonym

Myslím, že by si tato báseň zasloužila lepší kritiku, nežli jen tu pravopisnou :(

přes to vlak nejede holka,

přes to vlak nejede holka, to je tak těžký tam to "i" přepsat na "y" ?

Pekne

Jednou mi precist nestacilo..velmi pekne

labirint je záměr nebo

labirint je záměr nebo nepozornost nebo neznalost?