Všichni se brodíme Alternativou
Stopaři zítřků hledáme nové iniciativy
Jak dojít k inspiraci jedním pohybem pravého ukazováku
Jak se stát šťastným i bez pokusu o útěk
A jak se nepolapit
V Labirintu chtění vidění a cílení
Hledáme konec Karmi
Čicháme kolem kořenů vzrůsty dialektivní intonace
Běžíme o život Paraolympiádou hudby
Skládáme měříme
A porovnáváme souvislosti zvuku
Není nic poučitelnějšího
Než narodit se na počátku konce tohoto Světa
Komentáře
zajímavé
zajímavé
Autor
Díky za komenty. V poezii má člověk nádherně volný prostor, jak vyjádřit své myšlenky bez omezení jazyka či stylizace. Inspirací je mi beatnická generace, nebo Apollinaire, také anglický jazyk, který využívá velkých a malých písmen k rozlišení názvů, narozdíl od jazyka českého. Díky bohu, již jsem venku ze spárů didaktických metod vyučujících základní školy. :)
který využívá velkých a
který využívá velkých a malých písmen k rozlišení názvů, narozdíl od jazyka českého
??? nechápu
----
jinak je dobře, že jsi venku ze spárů didaktických metod, hlavně té pravopisné... ty labirinte
---
jestli je něco poezii vlastní, tak je to právě STYLIZACE
přeji příjemné didaktizování ve spárech středoškolských učitelů
To Anonym
Myslím, že by si tato báseň zasloužila lepší kritiku, nežli jen tu pravopisnou :(
přes to vlak nejede holka,
přes to vlak nejede holka, to je tak těžký tam to "i" přepsat na "y" ?
Pekne
Jednou mi precist nestacilo..velmi pekne
labirint je záměr nebo
labirint je záměr nebo nepozornost nebo neznalost?